Sunday, March 27, 2011

Biodataku

   Assalammualaikum dan selamat sejahtera kepada blogger yang lain saya ingin menceritakan serba sedikit tentang diri saya nama saya ialah Nur Izyani Binti Abdul Rahim,nama ibu saya pula Zaitun Binti Zainud Abidin manakala ayah saya pula Abdul Rahim Bin Abdullah.Umur saya ialah 13 tahun.Saya tinggal di alamt No.2 Lot 408 Kampung Baru,08500 Kota Kuala Muda,KEDAH DARUL AMAN.Saya menghabiskan masa saya dengan mengulang kaji mata pelajaran.Cita cita saya ialah menjadi seorang Juru Terbang kerana saya ingin membawa penumpang saya dengan selamat.Hobi saya pula bermain internet sambil mendengar radio.Makanan kesukaan saya ialah nasi goreng ayam dan bihun sup ayam apa yang berkenaan dengan ayam saya suka manakala minuman kesukaan saya pula jus carrot.Nama kawan sejati saya ialah Rodhiah Bt Abd Wahab semasa saya senang dan susah gembira dan sedih dia yang ada di samping saya.Sekian sahaja tentang serba sedikit tentang diri saya.
    Sekian,Terima Kasih...................GOOD LUC

No comments:

Post a Comment